Monday, November 16, 2009

How to measure your weight?

One day,
Vanessa measures her weight with his daddy,


Vanessa: Hey, Everyone! Today, i am going to show how to measure your correct body weight.
Daddy: How to measure in proper method?
Vanessa: Don't hold anything when you weight your body.

Vanessa: And, Don't sit on the weight as well.

Vanessa: Don't get some items like clothes/milk bottles to increase your weight. It is wrong idea!

Vanessa: Don't set the "Zero indication" when you stand on the device.

Vanessa: This is the CORRECT method of weighting your weight! 
               But, if you really want to get the accuracy weight, Please take off your clothes.
               



Vanessa: If you are adult, please measure it alone at room, Don't measure it at public place!


22 comments:

SK Ding said...

next time ask her teach me how to weight myself :)

wenn said...

haha..weigh naked..

Merryn said...

dat's why it is called a 'bathroom scale' my friend. to weigh urself naked in the bathroom... not in public! lol.. vanessa's cute.

vialentino said...

hahaha...very funny converssation.

btw, wat is her weight...

Mummy Gwen said...

Haha...Vanessa is very cute. :)

TZ said...

hehehe... agreed with you dude... don't measure in public as the most accurate measure is measure in naked. :p

manglish said...

hahahhaha...cute...who is Vanessa? love her curls

amycheah said...

hey ur dotter is so cooperative to be your "model" to shoot all those picture. Really cute.

BoeyJoey said...

Weigh naked... haha, Vanessa is so cute :-)

CH Voon said...

SK Ding: ok you come to my house first.

Wenn: Don't weight naked in public place oh.

Merryn: Never try before bo hehehe

Vialentino: 10q. Around 73cm

Mummy Gwen: 10q.

TZ: If you want to weight lighter... then better naked weight

manglish: Vanessa is my daughter. Curls hair ar... very mafa to take care one o... you want?

amycheah: After took picture, need to belanja her snack one.

boeyjoey: try before? i havent yet :P

Marciana said...

I oso wan snack i be ur model oso XD

CH Voon said...

Marciana: sorry to say that... you are too old to control :P somemore snack will never make you to listen to my instruction! Only pay money nia... hahaha

Yan said...

Venessa is as beautiful as her name!

Like that simplicity of your blog! And more ... we are both Sarawakian! Oop.. people talking about 1Malaysia may like this term of Sarawakian, Sabahan or ...

eugene said...

A new inventions shall be invented in no time,,lol

cHrIstInA_YY said...

Hehe, cute little girl showing us how to use weight scale ;)

Mei Teng said...

Haha...and weighing machines don't lie! :)

theeggyolks said...

lol! she's cute!

~dolly~ said...

muahahaha...
your daughter so cute la..

foongpc said...

Haha! That's cute! : )

Dora said...

Cute curly hair little Vanessa! Thx for your guidance ok on how to measure our weight with the most accurate method! You're lovely :-)

vialentino said...

thinking bout the weight scale...i also dun dare to see my weight now...

CH Voon said...

Yan: thank you i will inform her about it :)

eugene:

CHristiNa_YY: hahaha now you know how to weight :)

Mei Teng: hehehe yupe

theeggyolks: 10q

dolly: same like you :)

foongpc: 10q

Dora:curly hair mafa abit lo

via: hehehe try to check it then scare baru will control your weight right